بازیگران نارنیا

این وبلاگ برای طرفداران، بازیگران نارنیا ساخته شده است.

بازیگران نارنیا

این وبلاگ برای طرفداران، بازیگران نارنیا ساخته شده است.

یعنی واقعا عاشق این عکسم

نظرات 6 + ارسال نظر
melika پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 20:49

خیلی طولانیه جریانش نمیتونم بنویسم

melika پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 19:41

اره ولی اروم نشدم ! اخه محمدی چقدر می تونه سنگدل باشه ؟؟؟؟

چی شده؟؟

melika پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 15:39

اتفاقا راجع به ریاضیه ! راجع به محمدی !
بن هم خوب حرفی گفته هااا !

سر این دیالوگش توی فیلم کلمات خیلی معروف شده.من هر وقت حالم بده یاد این حرفش که میفتم اروم میگیرم.راستی نماز خوندی؟

melika پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 13:42

شنبه بهت میگم ! از دیروز که اومدم خونه افسردگی گرفتم !
فقط مطمئن باش که درسیه !

امیدوارم بهتر بشی تا بتونی امتحانتو خوب بدی.راستی بن یه جمله داره که میگه:حواستون به خودتون باشه تا ابد آزاد زندگی کنید...

Meli پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 10:42

میدونی ؟؟ غرورم خیلی خرد شده

بمیرم برات آخه سر چی؟

melika چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 22:02

زهرا دعام کن ! یه مشکل جدی واسم پیش اومده ! بعضی موقعا واقعا یادم میره که چه دوستی دارم ! این بار واقعا به دعات احتیاج دارم ! تو دلت پاک تره گناهاتم کمتر از من ! خیلی محتاجم بهت ! واقعا معذرت میخوام که قدرتو تو این یه ماه و دو هفته ندونستم ! خیلی دوستت دارم ! ولی خواهشا دعام کن !

باشه.چشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد