بازیگران نارنیا

این وبلاگ برای طرفداران، بازیگران نارنیا ساخته شده است.

بازیگران نارنیا

این وبلاگ برای طرفداران، بازیگران نارنیا ساخته شده است.

???

عصبانی.....

Click to view full size image

............نه خنده:)))

Click to view full size image
نظرات 3 + ارسال نظر
melika سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 23:49

فردا همو میبینیم ! یادم بنداز خوابی رو که دیدم رو واست تعریف کنم
.
.
.
در ضمن مگه بن بیچاره چیکار کرده که باید به دست تو بمیره ؟؟؟؟؟؟

melika سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 12:17

پیش کی شیطون ؟؟
لابد رفتی پیش بن !! خخخخخخ
زهرا فجیع دلم گرفته خیلی ناراحتم ! خیییلییی ! از وقتی برنامه کلاسی مدرسه رو دیدم قلبم داره میاد تو حلقم ! خیلی داغونم

منم خیلی داغونم
بی تربیت رفته بودم پیش فرماندار استان تهران.اگه من دستم به بن برسه به خدا میکشمش.

melika دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 21:03

خخخخخخ
راستی اسمای بعضی از کتابای شرلوک اینا هستن ؟؟؟؟
اتود در قرمز لاکی ، نشانه ی 4 ، درنده باسکرویل ، دره وحشت ، جعبه مقوایی
اگه اینا هستن خواهشا سریع بگو

اره هستن.راستی بگو امروز رفتم پیش کی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد